דיווח על תקלות מחשב

 

משתמשים יקרים, אם ברצונכם לדווח על תקלה ישירות (באמצעות אתר דווח תקלות של מערכת "תמר"): 

  1. היכנסו לאתר https://tmr.biu.ac.il/servicePortal
  2. הקלידו את שם המשתמש שלכם (דומה לכתובת המייל הקצרה, רשום גם במערכת אינ-בר תחת "קודי משתמש במחשב").
  3. הקלידו את הסיסמא (כמו במערכת "אינ-בר" ו/או בכניסה למחשב במשרד).
  4. בחרו את השיוך שלכם (סגל מנהלי או סגל וסטודנטים אקדמיים).
  5. בתפריט בצד ימין בחרו באפשרות "פתיחת פנייה/תקלה".
  6. מלאו את פרטי התקלה בטופס. 
    • לידיעתכם: מספר המצאי של הפריט מופיע על מדבקה הנמצאת על כל מחשב, מסך או מדפסת.
    • רצוי מאד להרחיב ככול הניתן בפרטים, כך נוכל לטפל בבעיה ביעילות גדולה יותר.

 

באפשרותכם לעקוב ON LINE אחרי התקלה שפתחתם ולראות האם היא טופלה או לא:

  1. היכנסו לאתר 
  2. הקלידו את שם המשתמש והסיסמא (הוראות כנ"ל).
  3. בתפריט בצד ימין בחרו "היסטורית פניות".
    • פתוח – הבעיה עדיין לא טופלה. אנא התאזרו בסבלנות.
    • סגור – הבעיה טופלה ונפתרה.
    • הועבר לחברה חיצונית - הבעיה נבדקה והוחלט להזמין טכנאי חיצוני. זמן הגעת טכנאי: עד 4 ימי עבודה.

 

שאלה: מה הסיסמא שלי? 

תשובה: אם הינך איש/ת סגל אקדמי/מנהלי- הסיסמא זהה לזו של אופיס 365 או בכניסה למחשב במשרד.     אם הינך סטודנט/ית - סיסמתך זהה לזו של מערכת "אינ-בר".

שאלה: מהו אתר http://support.esc.biu.ac.il ? 

תשובה: האתר הנ"ל מיועד לשמש מרכז מידע ותמיכה לסטודנטים ואנשי הסגל של המחלקה למתמטיקה והמחלקה למדעי המחשב.

לידיעתכם: צוות התמיכה זמין אך ורק דרך האתר.

שאלה: היכן ניתן להוריד תוכנה לתמיכה מרחוק?

תשובה: מרכז התקשוב רכש רשיון לתוכנת TeamViewer וניתן להורידה כאן. התוכנה תאפשר לאנשי התמיכה הטכנית להתחבר למחשב שלכם מרחוק ולסייע לכם.