דיווח על תקלות מחשב
משתמשים יקרים, אם ברצונכם לדווח על תקלה ישירות (באמצעות אתר דווח תקלות של מערכת "תמר"):
- היכנסו לאתר https://tmr.biu.ac.il/servicePortal
- הקלידו את שם המשתמש שלכם (דומה לכתובת המייל הקצרה, רשום גם במערכת אינ-בר תחת "קודי משתמש במחשב").
- הקלידו את הסיסמא (כמו במערכת "אינ-בר" ו/או בכניסה למחשב במשרד).
- בחרו את השיוך שלכם (סגל מנהלי או סגל וסטודנטים אקדמיים).
- בתפריט בצד ימין בחרו באפשרות "פתיחת פנייה/תקלה".
- מלאו את פרטי התקלה בטופס.
- לידיעתכם: מספר המצאי של הפריט מופיע על מדבקה הנמצאת על כל מחשב, מסך או מדפסת.
- רצוי מאד להרחיב ככול הניתן בפרטים, כך נוכל לטפל בבעיה ביעילות גדולה יותר.
באפשרותכם לעקוב ON LINE אחרי התקלה שפתחתם ולראות האם היא טופלה או לא:
- היכנסו לאתר
- הקלידו את שם המשתמש והסיסמא (הוראות כנ"ל).
- בתפריט בצד ימין בחרו "היסטורית פניות".
- פתוח – הבעיה עדיין לא טופלה. אנא התאזרו בסבלנות.
- סגור – הבעיה טופלה ונפתרה.
- הועבר לחברה חיצונית - הבעיה נבדקה והוחלט להזמין טכנאי חיצוני. זמן הגעת טכנאי: עד 4 ימי עבודה.
שאלה: מה הסיסמא שלי?
תשובה: אם הינך איש/ת סגל אקדמי/מנהלי- הסיסמא זהה לזו של אופיס 365 או בכניסה למחשב במשרד. אם הינך סטודנט/ית - סיסמתך זהה לזו של מערכת "אינ-בר".
שאלה: מהו אתר http://support.esc.biu.ac.il ?
תשובה: האתר הנ"ל מיועד לשמש מרכז מידע ותמיכה לסטודנטים ואנשי הסגל של המחלקה למתמטיקה והמחלקה למדעי המחשב.
לידיעתכם: צוות התמיכה זמין אך ורק דרך האתר.
שאלה: היכן ניתן להוריד תוכנה לתמיכה מרחוק?
תשובה: מרכז התקשוב רכש רשיון לתוכנת TeamViewer וניתן להורידה כאן. התוכנה תאפשר לאנשי התמיכה הטכנית להתחבר למחשב שלכם מרחוק ולסייע לכם.